Sömn

Ja sömn är något alla behöver mer eller mindre av. Hade en stökig natt med min son och fick mindre sömn inatt och det känner jag av idag. Tog en skön promenad på en timma med dom andra mammorna och deras bebisar på fm. Hugo han sov kanske halvvägs. Vi kom hem och han fick mat vilket jag trodde skulle resultera i att han somnade, ICKE. Han blev på gott humör men ville inte sitta eller ligga själv. Tillslut satte jag honom i Baby Björn, gick en stund. Till slut lade vi oss både i sängen. Han fick bröstet och jag kudden under huvudet, båda somnade!
Nu sover han fortfarande och jag är just uppstigen. Hoppas att han sover en stund till nu för jag har lite jag vill göra här hemma.
Brukar bli så att David inte tar så mycket av nätterna eftersom han jobar på dagarna. Det kan jag förstå, men jag är också rätt beroende av sömn. Någon gång måste jag ju få sova för att kunna sköta mitt jobb här hemma, att vara mamma!
Det är det nog många arbetande pappor som kan fundera på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0