Både mamma och pappa en fredagskväll

Hugo och jag är ensamns hemma ikväll då David är hos kompis och har trevligt. Inte för att jag inte unnar honom det, men känner hur väl jag skulle behöva några timmar på egen hand.
För vår del blir det not Let´s dance och lite jordnötsringar. Om Hugo vill så försöker vi nog se Solsidan också =)

Haft en mycket trevlig dag på stan med våra goa vänner Linda och Kevin. Blev lite köpt men inte alls så mycket som jag hade tänkt. Dels sprang tiden iväg och så tyckte jag inte att barnkläderna tilltalade mig idag. Dock nöjd med mina köp och ser fram emot att åka fler gånger till stan för att hålla utkik efter vårens nyheter.

Nu ska David iväg och jag får vara både mamma och pappa en stund.
Hej!

Kommentarer
Postat av: Thezze

Vännen, jag sitter också själv ikväll, att vi inte tänkte på det =) men vi ses ju på tisdag...men säg bara till om jag ska och kan ha Hugo en kväll eller så så får du göra ngt som du längtar efter, kanske tillsammans med David =) vi finns här för er, det hoppas jag att ni vet...Pussar och kramar

2010-02-26 @ 20:26:16
URL: http://theesfeez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0